Google Marketing

Marktleider Google biedt zich aan als betrouwbare internet marketing partner die via het Adsense en Adwords programma haar inkomsten verkrijgt en uitbetaald vanuit advertenties aan gebruikers (zoals de meesten hier). Daarbij wordt een Adsense account vereist om uw tegoeden te managen in een eigen persoonlijke omgeving zodat u geld kunt gaan opsparen.

Het Google Adsense programma biedt u mogelijkheden om gerichte analyses uit te voeren waarbij gebruikers zelf kunnen inspringen op goede artikelen, zodoende kan het interessant zijn om bepaalde onderwerpen verder uit te diepen om winsten te vergroten. Een 2e hulpmiddel is het Analytics programma van Google, waarbij programmeurs in staat zijn om hun analyses nog beter af te stemmen op gebruikers.

Om zelf te kunnen adverteren via advertenties heeft Google het Adwords programma beschikbaar waarvoor er natuurlijk een winstmarge op haar eigen advertenties zal gelden.


Google Adsense biedt u dus een fantastische mogelijkheid om tegoeden op te sparen die net als iedere andere werkgever maandelijks zal uit betalen bij een minimum tegoed. Dit bedrag (helaas kan ik u niet voorlichten hoeveel uit privacy overweging) komt in uw adsense account vermeld te staan, wanneer het minimale bedrag (vooral voor beginnende schrijvers) niet haald spaart u dit tegoed op tot de volgende maand zonder verlies op uw saldo uiteraard!

Velen kiezen daarvoor en als u goed bent in het overdragen en verspreiden van informatie dan bestaan er genoeg voorbeelden die hun werkgever vaarwel hebben gezegd!

Allereerst.., om een aantal "leuke vakantie's" bij elkaar kunnen sparen zullen de volgende eigenschappen in jouw manier van leven/ doen aanwezig moeten zijn: Handig, doorzetter, eigen point of view, goede beheersing van de Nederlandse taal, inspringen op trends en soms even geduld. De gevorderden die meer uitdaging zoeken kunnen zich gaan verdiepen in programmeren om aan inkomsten spreidingen te doen en uiteraard om uw inkomsten te verhogen.

©2013 Infolinc - Alle rechten voorbehouden